CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pandangan aku t'hadap gadis.

title 'pandangan aku t'hadap gadis'. habis, aku nih bkn gadis ke? HAHA! suda pastilah aku nih gadis. begini ceritenye. lepas mmbelek FB, skodeng2 org, rase nk gelak ade, rase t'tawan ade, sume ade lah. tp aku paling rase JENGKEL bile tgk perubahan sorang2 kawan2 aku. kalau kpd kebaikan xpe. ini, adoyai. makin SEKSI yg t'SEKSE da aku tgk. nape perlu camtu? xmo3. ha.. aku pandai ckp org, aku nih? huu~mintak d'jauhkan lar sume tu ye. aku tau masing2 da g study kat sane-sini. life kite sbg student pun agk bebas kn. tp aku dak MATRIK tak kot..huu~ tggu lar mase masuk U nnti baru rase bebas tu. tp tetibe dtg kerisauan. ntah mcm2 org aku jmpe kat U nnti. hmm.. kalau dpt kawan yg boleh bwk kite pade bnde yg baik xpe lah. tp KALAU sebaliknye? da susah dan hanyutlah kite. aku tak kate org yg pakai seksi nih jahat.. TIDAK SAMA SEKALI! juz risau. awak tu perempuan, yg melihatnye lelaki yg punya hati dan nafsu yg kite mmg xboleh bace. ha.. takut x? takut x? aku je yg takut rasenye nih..btw, aku pun xde lah sealim mane n menutup aurat sgt. berpakaian tu jgn t'LAMPAU sgt suda lah..huhu.. ini muke xpuas hati aku kat sesape yg yg terase.hee~ :)
muncung tanda amaran! HAHA :)

No comments:

Post a Comment