CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

nombor maxis!

huh?nape ngan no.mxis tu ek..yeahhh! aku suda patahkan simcard nombor tu..HAHAHA!(gile jahat gelak)
puncanye??mari sini aku cecite sikit. semalam si dia aku pganglah fon sony aku d'mane, no.mxis aku d'situ juge. mklumlah ade dua nmbor..aceceh.. aku pun xkisah lar dia nk pgang sebab aku x gune sgt pon no. nih. pukul 2 pagi, aku balek dr keje dia jmpe aku nk pulangkan fon dgn muke yg aku tau dia tgh touching. haa...nape plak lar nih kan.. tetibe je dia cam xnak ckp sgt ngan aku..huu~sediy betul. da lar aku ngah letih gile. pztu kene cmtu plak. gile blur2 aku time tu.. lepas aku pakse, barulah dia nk ckp nape dia cmtu..rupe2nye ade satu no.yg x d'kenali col. dan si pemanggilnye plak lelaki, tanye tgh buat ape... Ohhhhh.. thats why lah my beloved touching semacam. TAPI, aku x kenal sape makhluk yg tepon tu.. huu~ saye x b'salah.. d'sebabkan bnde nih buat si dia x senang hati, aku pun make decision di situ nak buang no.yg menyusahkan nih. dpn mate dia aku patahkan sim tu..HOHO.. kedit banyak kot dlm tu.. hee~xpe lar..aku nk tnjukkan aku snggup buat ape je tuk dia. asalkan dia xde rase sangsi ngan aku. aku xde gedik2 ngan laki laen tau.. so, conclusion di sini, x ksah lar something tu bkn salah aku ke ape, aku sanggup buat ape saje utk dia always percaye aku. :)

No comments:

Post a Comment