CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.sepanjang 3 hari.

salam. agak2 entry aku nih boley buat title filem tak? HAHA! belum pape da merepek nih. actually da 3 ari aku cuti weyhh. bos aku demam. haa, seronok ke cuti? haiyoo.. first day cuti, seronok lah. si dia aku still ade kat n9 lagi temankan aku. jalan2 lar kitorang. hari ke dua, si dia da balek melaka sane plak kan. da tinggal aku sensorang kat sini. bosan weyh. guling2 atas katil. da habis guling2 ngadap laptop nih plak. oke, takde pape yg best. hari ke tiga aku buat2 busy g print surat tawaran U and segale bnde borang yg nk kne print. then, kemas2 bilik sikit. da settle..err....bosan balek.. =,=' u see now? bosan gilaa idop aku. nothing. member? haishh.. aku takde kawan weyh kat sini. harapkan mem skola n matrik tu je lah. tp diorang jauh2 lar plak kan. siyes, aku tak penah hangout2 dgn member2. gilaa kuno aku. da takde sape ajak tak kan aku nak syok2 sendiri. hoho.. never mind. aku tak kisah. da biase da pun. harapkan si dia aku tu je lar balek baru aku jalan2. that's why i told u HE IS MY EVERYTHING oke. nak muntah tak? HAHA! betull lah. si dia : friend, best friend, boyfriend, and my super hero. haa..caya tak? sudaa nad. jgn nak lari dr topik. oke, d'sebabkan cuti 3 hari maka dgn itu poket aku pun makin kering lah weyh.. mane taknye kan. aku keje gaji hari2, bukan bulan2. maklum lah. keje aku nih tak hotstuff. tak glame nyah. HAHA! it's oke. asalkan halal kan? insyaallah esk start keje balek kott. fullstop! tetibe aku t'igt telur. jd anjing ngan kucing jap btween aku n si dia ptg td hanye d'sebabkan telur. HAHA! pelik kan? telur? comfirm2 aku tak nak makan. tak sedap! euuww..then, si dia cakap: telur tu bgos lah. bley gemokkan badan tu sikit. jgn memilih sgt makan tu. haa.. kan da kene sound. HAHA! gara2 aku ckp arini aku mkn nasik dgn ikan bilis je tau. mmg habis aku kene. choop! si dia mara tnde sygg tau. si dia juz worried bout my health lar. aku nih kurus melidi je. tak sedar2 diri lagikan. hee~thanks yeh amy saye. sgt berusahe nak saye naikkan sikit badan nih. wink3*sayangg kau lebiy lar amy..so nad, INGAT! makan telur selalu lepas nih ye. HEHE..oke, mate aku da pedih2 tgk screen nih. lame2 boley rabun aku. =,=' huu~

THANKS COZ MELAYAN ENTRY YG MEREPEK MERABAN :)

.when i'm in bored. i can be weird, maybe.=,='

No comments:

Post a Comment