CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.percaya padaku.

salam. haishh. sadis tak title entry kali nih? huhu. actually tu tajuk lagu lah. dr band ungu. aku tak de lar layan indo sgt. tp d'sebabkan cinta aty mmg kemaruk siket dgn band2 indo nih, aku pun t'layan lar jugak kan. HAHA! ha..meh sini aku story siket mcm mane lagu nih boley terrrrwujud d'antare kami. hehe..lai lai lai
begini storynye. setelah beberape hari si dia aku nih kat kolej die kat melaka sane tu, die pun pulanglah semalam kan dan b'cuti selama seminggu. aku? of course lar excited cam ank cipanzi dpt pisangkan. hikhik. rindu lar katekan. so ape lagi. plan lar nk dating2 hari nih. si dia pun kate ok je kan. then, time nak g date nih, aku pun siap2 lah. byaselah. kene siap awal siket. kalau tak bukan pempuan namenye kann. huhu. jnji pukul 11 pagi nak kuar nih. aku pukul 10.30 da siap da. tetibe, mak aku mintak anta die g pasar jap an. so, aku siap2 col si dia dulu. budak nih ssah siket nak bgun. tutt tutt bunyi tepon. 'elloo' si dia jawab. haa..bgun da. aku suruh si dia g mandi sume n cakap aku dtg rumah die lepas anta mak g pasar. since moto si dia hilang, kuda besi aku plak pnye turn lar bawak kitorang jnjalan. hehe. aku tak kisah. kesian si dia tahu. bak kate org, sharing is caring. chewahh! :D ha..lepas balek dr anta mak aku, dgn sepantas kilat aku rempit g umah si dia. aiyooo..gebang mcm lah rumah jauh sgt. setaman je kott..piirahh! HAHA. ok, da sampai. ehh? b'solex pulak pintu rumah budak nih. aku try col dpt voice mail pulak. tgk langit da turunkan hujan rintik2 air b'gelora da nih. sebab t'pakse, aku buat muke tak malu bukak pntu pagar n ketuk pintu rumah. tuuk tuuk tukk. assalamualaikum! opps! ade org selak lgsir dgn muka tak mandi + baru bgun tido. nak tau sape? tu dia..CINTA HATI aku tu ha. ya allah. bie, kalau sekarang nih kite still kawan lagi, da lame aku pecah masuk rumah kau n tumbuk telinge kau b'tubi2 tau. naseb kau bf aku da sekarang. HAHA! geram seyh aku mase tu. otomatik aku ckp : da lar, tak yah kuar lah. elehh. bajet rilek. padahal nak nangish da tu. hehe. cengeng weyh aku nih. aku terus start moto, tgk si dia t'kebil2 kat pntu tu. die bley tgk je? dlm hati aku : weyh! kuar lah pujuk aku.huu~sgt sodey tau tak. d'sebabkan tak nak keruhkan lagi situation, aku padam enjin moto n cool down kejap. masuk balek kat depan rumah si dia tu. mase tu barulah kau nak carik kunci rumah yek amy. aku sekeh2 kang tau lah. dgn muke tak mandi pujuk aku. eii! nak je aku siram budak nih. *actually, ade sedikit p'telingkahan d'situ. tapi rasenye tak perlu diceritain. hehe. tup tup, hujan pun turun. huu~ tuhan tu tau aku tengah sediy tau. siap turunkan hujan lagi. si dia cakap cakap cakap. aku kate suda, pegi mandi sane. lepas nih kite kuar. buat muke protes betull mase tu. tak suke tahu! then, da siap mandi si dia boley sengih2 kerang smelly die tu. e'eh budak nih. nak pujuk lar konon. blueek! da tu sibuk pulak suruk aku dgr lagu band indo feberet die tu. haa..tu lar tajuknye. PERCAYA PADAKU. aku kasi large siket font die. hoho. mase tu not in mood nak dgr. kau dgr lar snsorang amy. padan muke! then, aku da cool siket. mood pun da dtg ngade2. da baek. HAHA! siyes gile senang kau d'pujuk nad. haiyoo. aku bukan ape. tak suke lar ngajuk lame2. sian si dia aku tu. fuhh. penat betull lah taip2 nih. membebel punye lar panjang. merepek je lebih nih. HAHA! pape pun asalkan aku ngan budak amy tu tak gaduh2 lagi. da kawan da. hehe. kan awak kan. lepas balek dr date tu aku dgr lar lagu percaya padaku nih banyak kali. lirik die b'makna same like si dia says. sampai aku gedik2 buat lagu kat blog nih lar kann. HAHA! sgt gelabah kau nad. ok, tade ape nak d'bebelkan lagi. daa~

p/s : heyy budak amy! mish u more n more :)


1 comment: