CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.first puasa.

salam3. hey2 all peeps. cehh. macam ramai sgt yg stalker aku. HAHA! ok. malam nih hati cik nadia farhana t'gerak utk post entry baru kat blog yg kenkadang je die jenguk nih. haisshh. malang blog nih dpt tuan mcm aku. wee~ actually, relate dgn title entry aku tu, hari nih hari first aku pose. whuaa. suke3. gelabah rite? org laen da lame start pose tak kecoh pon. grr~ aku bkn saje2. baru dpt green light nak pose hari nih. hehe. gurl gurl sekalian tau lar kan. ramadhan ke-4 baru start pose. huhu :) tak de lar rase lapar sgt. everything is ok setakat nih. memandangkan hari nih aku baru start pose, so ptg tadi pegi lah bazaar ramadhan. aikk? baru nak pegi? hehe. memeylah. selagi aku tak start pose, aku tak nak pegi bazaar dulu. hehe. poyo tak? rambang mate aku tgk segale makanan & bau2 yg mencucuk2 idong ak nih. haishh.. nih sume bikin aku boros saje. but, aku still boleh habiskan sume makanan yg aku beli tadi tahu? tak membazir pun. HAHA! kuat makan. tapi tak gemok gemok =,=' emm, alang2 aku da update nih, nak gak share pic aku ngan si dia makan makan kat kfc hari tu. haipp! time malam ok. siang pose. hehe. aku try makan menu baru die tuh. but tak ingat lar ape namenye. yg ade kuah blackpepper tu. huhu. sgt SEDAP! nak lagi please. *buat mate bintang2. wink wink. tengok tengok lah ye :)
ha..nampak tak? tu lah menu yg aku maksudkan hee~ sedap sedap :)

dua monster comell nih mmg tak senonoh time makan. HAHA! :D
hehe. tu je pic yg ade. nak makan. malas snap banyak2. :) btw, aku sgt LIKE pic tak senonoh atas tu. HAHA! si dia tak kasi aku upload. huh! upload jugak! bluueek! :D hmm, actually, hati rase sgtt lah excited ala ala boom boom pow sebab nak balek kampung esok. HAHA! aku sorang je balek sane. rempit sensorang dgn kuda besi aku :) rindu sgtt same budak kecik ALIF IRFAN yg comell tu. mmuaah mmuaah pp die. hehe, thats all for tonite. see ya! <3

p/s : si budak nad nih mmg suke tukar2 lagu blog die. asal sedap d'dengar, cepat cepat copy paste. ^-^

No comments:

Post a Comment